Föreningen har förvaltningsavtal med följande samarbetspartners: 

Teknisk förvaltning: Jensen Drift & Underhåll
Vår tekniska förvaltare hos oss svarar gärna på tekniska frågor rörande er lägenhet.

Teknisk förvaltning, Jensen Drift & Underhåll
Tfn08-560 502 19, Tfntid: mån-fre kl.07.00-16.00
E-post: www.jensendrift.se (felanmälan formulär)

Ekonomisk förvaltning: Princip Redovisning AB

Från och med 1 januari 2025 har vi fått förtroendet att i fortsättningen sköta den ekonomiska förvaltningen av er förening, Brf Nipfjället 10. Vi skickar ut hyresavier

för kvartal 1 2025 i början på december. Under november hinner Ni göra medgivanden och ansökningar som måste bli klara innan december. 

Autogiro

För er som vill ansluta er till autogiro gör det enklast via internetbanken. Sök upp er förening, Brf Nipfjället 10, och gör ditt medgivande. Tidigare autogiro kommer inte att fungera. För anmälan via blankett kontakta oss eller styrelsen. 

E-faktura

Princip Redovisning AB erbjuder också möjlighet till e-faktura för de som önskar. Även här måste ny ansökan göras för de som haft e-faktura tidigare. Sök upp Princip Redovisning i er internetbank och gör er anmälan.

Portal

Ni har också tillgång till vår portal där ni kan hämta era avier, lägenhetsförteckning samt ta del av övrig information. Inloggning sker med bankID via vår hemsida. Redan från december

kan ni logga in på portalen. Hyresgäster kommer inte in men är välkomna att kontakta oss.

Vid frågor kontakta oss enligt nedan.

Anne-Marie Stenlund 070-739 56 50 och Jeanette Essnert Wahlbäck 073-039 99 09

info@principredovisning.se